úterý 16. dubna 2013

Filípek vaří polívku

Začalo to tím, že si malej vyžádal misku a vařečku a šel si s tím hrát na pavlač. Potom chtěl mrkev, nudle, sul, pepř apod. Ze dvora si donesl listy a tak si tak na zemi vařil :-)



po dovaření této úžasné jedovaté polívky mi říká: maminko, zítra si tam nedám listy, abych si ji mohl i sníst. Já na to- a to budeš jíst syrovou mrkev, těstoviny a maso?
Radši si můžeš udělat normální vývar na sporáku.

Vzal mě za slovo a tak to dneska tak dopadlo.

















Před vařením polévky mi říká: maminko, já mám díru na ponožce, mám je vyhodit a vzít si jiný? Tak říkám, to je jasný.
Po dovaření sedím na záchodě a on přijde a říká maminko? Nevadí, že mám jednu ponožku malinkou? Já na to- jak malinkou? No, dvě stejný jsem nenašel.... Ale jsou podobný a mě se líbijou.... Co na to říct????


A jak teď vidím podle těch fotek, tak když se soustředí, tak má otevřenou hubu jako maminka, ještěže mu neukápne žgrynd.... :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat