úterý 16. dubna 2013

Kuřecí kozy na chilli a zázvoru s bramborou a dipem

Dítě jsme dnes odflákli palačinkami, aby si dospělí mohli dát pálivý papu.


Začala jsem tím, že jsem si nakrájela zázvor, chilli papričku a jarní cibulku a zakápla trochou oleje


Do toho jsem si přikrájela kuřecí kozy na větší nudličky


osolila, opepřila a promíchala, nechala odpočívat cca 3hodiny


Mezitím jsem zabalila velký brambory každou zvlášť do alobalu a dala péct na 200 st.



Na brambory jsem si udělal dip ze zakysané smetany, pažitky a česneku

Před podáváním bramboru do kříže nakrojila a zalila dipem



Maso se vším vyklopíme a smažíme naprudko, aby zůstalo šťavnatý.


podávám s bramborem a dipem




Bylo to dobrý, pikantní jinak, než jsme zvyklý- to ten zázvor...
Po dlouhé době jsem slyšela. Lásko, je to výborný.... :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat