pátek 29. března 2013

Domácí hořčice

Domácí hořčice, pro mě prostě hořtice :-)
Inspiraci jsem získala tady a taky jsem se do toho hned pustila
Používám úplně obyčejnou odměrku

1/3 šálku hořčičné semínko
1/3 šálku vinný ocet(použila jsem normální napůl s vodou)
1/3 bílého vína( použila jsem půl napůl s vodou)
lžička soli
trocha chilli
pepř
6 lžíc vody


Napřed si smícháme všechny ingredience a necháme si to takhle 2-3 dny odstát. Nechala jsem 2 dny





Po 2 dnech jsem chtěla rozmixovat, ale zodpovědně můžu říct, že v obyčejným robotu to nelze....
Použila jsem nakonec mixér od robota a to se povedlo, přilévala jsem ještě asi 5 lžic vody....




Hořčice pálí jako čert, a to vám říká plechová huba:-) Myslela jsem, že použiju ještě černou hořčici, ale kdo ví????
Z mixéru šla celkem blbě přendat do sklenice, ale nakonec se povedlo.

Hořčice je vážně výborná



2 komentáře:

  1. Krásný blog, ale černá písmena na bordó podkladu se skoro nedají číst... O domácí hořčici jsem v poslední době slyšela z více zdrojů a řekla bych, že to taky musím zkusit.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, hořčice je super a vlastně jen tak bez práce, určitě se vyplatí zkusit

    OdpovědětVymazat