středa 27. března 2013

Sýry z Irska, klobása z Olomouce

Zrovna když jsem nandávala večeři, tak zvonil tchán, že nese něco důležitýho. Bohudík nemám tchýni. Ač to zní divně, tak kdybych měla kralující tchýni, tak by tchán musel vysolit peníze, srazit patky a držet se jí doma za zadkem.
Jelikož tchýně je fuč, tak má tchán dostatek volnosti, aby cestoval po světě.
Tentokrát byl v Irsku za příbuzenstvem a dovezl proviant.
Já i manžel jsme prostě sýroví a malej to od nás pomalu pochytává, tudíž je jasný, co bylo předmětem zásilky:-)







 Při minulé tchánově návštěve jsme obdrželi  Cheddar s jakousi whiskey, byl moc dobrý, hlavně malej se toho mohl užrat.

Tentokrát jsme míň zlobili a obdrželi jsme tudíž sýrečky dva:-))))

První byl čedar s pažitkou, kterému po ochutnání dávám přednost, jelikož je jemný, mazlavý a prostě ťip ťop :-)





 Celý sýr je zabalený do vosku, tento do tmavomodrého vosku


Sýr je báječný samostatně, ale pivko se k němu samozřejmě též hodí




Druhý sýr je červený a je to Cheddar s červeným vínem




Je taky mazlavý a dobrý, ale modrý mi vyhovuje víc.
Co se mu ale musí nechat je krásná mozaika. Sýr je taky ve vosku




Bohužel jsem u nás na takový sýr ještě nenarazila, jinak bych si ho koupila.
Nejsem z těch, co se radují, že mají doma půl kila eidamu vcelku v akci za 10,90

K tomuto tématu se mi hodí ještě klobáska, kterou manžel vozí ze služebky z Olomouce.



Mají tam obchod, který se jmenuje Dobrůtky, a tam se dají koupit věcičky.....
Tato klobáska je extra pálivá, ale mají i nepálivou a medium.... Já mám trochu plechovou hubu:-)
Mají tam sýry, výborný masový pikantní škvarky, hned bych se tam odstěhovala.


Žádné komentáře:

Okomentovat