úterý 26. března 2013

Párky v rohlíku trošku jinak

Chtěla jsem s malým udělat něco dětskýho a na čem se bude moct trochu podílet. Kdysi, když byl ještě mimino jsem to už dělala, narazila jsem na ten postup na Dámě.

Nechtěla jsem toho dělat tunu, protože já pečivo nejím, manžel pohrdá čímkoliv a malej zase není takovej žrout, jak bych si přála


Udělala jsem si rohlíkové těsto, což má každý svoje oblíbený.
Já si přizpůsobila množství a bylo to:
130 ml vody
2 lžíce oleje
sul
cukr
250 g polhr. mouky
necelá pulka kvasnic

Vypracované těsto necháme kynout


Mezitím si můžeme oloupat párky. Nejvíc se na to bohužel hodí tadyty svlíkací šuntový, protože jsou takový tlustší

Potom si těsto rozdělíme na 4 stejné kusy

Každý kus si vyválíme na placku, pokud možno obdélníkovou

Položíme doprostřed párek, přehneme, přitiskneme okolo párku



Potom začneme i s těstem nakrajovat párek, ale nedokrojíme přes celý těsto. Spoj musí zůstat vcelku


Potom vždy jeden rozřízlý konec dáme nalevo a druhý napravo





Malej se hodně snažil a výsledek vypadal takto




Potom mi říká a mami, já k tomu párku v rohlíku nebudu mít kečup? Měla jsem strach, že by se na tom spálil, tak jsme ho dali jen na jeden pokusnej rohlík

Ve výsledku pak ten s tím kečupem chutnal jako taková ta buchtová pizza v hladovým okně




Takto vypadá nakousnutej

A toto je můj největší pomocník


Žádné komentáře:

Okomentovat